‘Haak maar aan’ ochtend

Houd jij van creatief bezig zijn én van gezelligheid? Kom dan eens naar onze ‘Haak maar aan’ inloopochtend! Elke laatste vrijdagochtend van de maand komen we tussen 10.00 en 11.30 uur bij elkaar in de Elimkerk om te haken of breien. Leuk als je ook aanhaakt!

De keuze is aan jou
Je kunt kiezen of je met je eigen handwerk aan de slag gaat of dat je iets maakt voor ORA. Deze stichting ondersteunt wereldwijd mensen in nood met geestelijke, sociale, materiële en praktische hulp. Inmiddels hebben we al stapels shawls, mutsen en dekentjes gehaakt en gebreid! Stichting ORA is ontzettend blij met alle zelfgemaakte spullen.

Vraagje:
Heb je nog restjes wol, katoen of ander materiaal over? Breng het naar de Elimkerk! In de hal van de kerk staat een ton waar je het in kunt doen. Wij kunnen er vervolgens weer creatief mee aan de slag.