60 plus middag, uitje

Dus D.V. woensdag 29 mei is ons jaarlijkse uitje. Bestemming het vlas- en suikermuseum in Klundert. We lunchen in Willemstad. We verwachten u uiterlijk 10 uur (liever iets eerder) in de kerk om met elkaar een zegen te vragen over de dag en de bijdrage te innen (15 euro, maar meer mag natuurlijk altijd)
We willen om 10.30 uur vertrekken en hopen uiterlijk 17.00 uur weer in de kerk te zijn. De Elim-pannenkoekenbakkers hebben hun pannenkoeken dan al afgeleverd in de kerk. (Daar zijn we heel blij mee!!) We hopen u a.s. woensdag te zien en te spreken. Vriendelijke groet namens de commissie, Sia Euser.
Ps: Het vervoer naar de bestemmingen is geregeld. Mocht u vervoer van huis naar de kerk nodig hebben, dan natuurlijk Ellie Troost bellen(6159078). Zij hoopt dit weekeinde weer in Papendrecht te zijn.

Datum:29 mei 2019
Tijd:10:00 - 18:00