Kerkdienst , ds. D. Quant, Houten

Inspiratiedag
Door wie of wat worden wij geïnspireerd? Dat kan door inspirerende mensen, teksten , muziek en boeken. Gelukkig hebben wij nog een bron van inspiratie: Gods Woord en Zijn Heilige Geest. Op dit ogenblik leven we in een samenleving waar steeds meer eenzame mensen zijn, waar de armoede toeneemt en waar velen zich afvragen waar het met de wereld naar toe zal gaan. Daarom organiseert de CMB op DV 9 oktober 2022 een inspiratiedag met als thema: BEMOEDIGEN IS GOUD! Tijdens de dienst luisteren we naar God, bidden we om zelf bemoedigd te worden, zingen we elkaar toe om moed aan elkaar te geven en God, de bron van ons leven, te eren. We vieren dat we met Hem en elkaar verbonden zijn. In de verschillende workshops kunnen we nog meer geïnspireerd worden om ook mensen die God op ons pad brengt, moed te geven, hen laten merken dat wij een God van Liefde en Genade kennen . Dat ons leven niet zonder problemen is, maar dat we weten van wie we kracht, moed, liefde, troost en genezing voor onze ziel kunnen ontvangen. We hopen van harte dat u deze dag reserveert in uw agenda. Aanvang Kerkdienst 10.00 uur Voor kinderen en tieners is er een eigen programma. Verdere informatie volgt later!

Schriftlezing: 2 Sam. 24 : 1-17 (NBV)

ds. D. Quant, Houten

Datum:9 oktober 2022