Kerkendag 2024 te Bunschoten

Kerkendag: 9 november 2024 in Bunschoten

Deze Kerkendag zal in het teken staan van verootmoediging en ontmoeting. Het programma is een mooie afwisseling van samen zingen, bidden en luisteren naar Gods Woord. Muzikale medewerking wordt verleend door een gelegenheidsensemble. Ook na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten.

Op DV zaterdagavond 9 november verwelkomen wij u graag in het kerkgebouw van Bunschoten-Spakenburg. De avond begint om 19.30 uur. Vanaf 18.30 uur staat de koffie klaar.

De Kerkendag stond oorspronkelijk gepland op 10 mei. Om organisatorische redenen kon de dag op die datum helaas niet doorgaan. De commissie is daarna op zoek gegaan naar een ander moment om de dag te laten plaatsvinden. Wij hopen elkaar te ontmoeten op 9 november.