Eén voor één diensten

Nadenkertje:
Stel dat God echt bestaat, zou je Hem dan beter willen leren kennen?
En stel dat Jezus écht de Zoon van God is, zou je dat dan willen weten?

Misschien ben jij wel op zoek naar God of voel je diep van binnen dat je eigenlijk een begin zou moeten maken met die zoektocht. Kom dan eens naar onze ‘Eén voor één dienst’! Wie weet vind je wel een antwoord op de vragen die je bezighouden!

Wat is een ‘Eén voor één dienst’?
Een ‘Eén voor één dienst’ is een laagdrempelige samenkomst in de Elimkerk. We noemen het een ‘Eén voor één dienst’ omdat die ene God er is voor die éne persoon. De dienst begint om één voor  één (12.59 uur). Een keer in de twee weken wordt er een ‘Eén voor één dienst’ gehouden. Kijk in de agenda op de homepage wanneer de eerstvolgende ‘Eén voor één dienst’ plaatsvindt.

Voor wie is een ‘Eén voor één dienst’ bedoeld?
Een ‘Eén voor één dienst’ is bedoeld voor een ieder die meer wil weten over God. Bijvoorbeeld mensen die niet zijn opgegroeid met het christelijk geloof. Of mensen die vroeger met het geloof in aanraking zijn geweest en nu zoeken naar verdieping daarvan. Naast een vaste kern bezoekers komen er ook altijd belangstellenden. Nog nooit geweest? Kom gerust eens vrijblijvend kijken!

Waarin verschilt een ‘Eén voor één dienst’ van een gewone kerkdienst?
De sprekers in de ‘Eén voor één diensten’ zijn gemeenteleden (mannen en vrouwen), missionaire werkers of theologiestudenten. De indeling van de diensten is wisselend van opzet. Naast een toespraak is er ook een creatieve bijdrage, bijvoorbeeld in de vorm van een sketch, diapresentatie of luisterlied. Er worden moderne liederen gezongen, begeleid door een muziekgroep of band.

“Wij komen samen om God te leren kennen en om elkaar te bemoedigen door Gods woord.”
Anita, één van de organisatoren van de ‘Eén voor één dienst’

Tip: Kijk ook eens op www.ikzoekgod.nl!

• 31 maart 2024 - 13:00
  • 14 april 2024 - 13:00