Vervoer

Eenieder die minder mobiel is of op zondag geen beschikking heeft over eigen vervoer kan gebruik maken van onze vervoersdienst. U wordt dan voor de kerkdienst begint thuis opgehaald en na afloop van de dienst weer netjes thuisgebracht.

We hebben een aantal vrijwillige chauffeurs die rijden voor de wekelijkse zondagdiensten. Deze auto’s zijn niet geschikt voor bijzonder vervoer zoals een rolstoel.

Wilt u gebruik gaan maken van onze vervoersdienst? Of heeft u vragen over het vervoer? Dan kunt u zich melden bij Jaap Dekker, via het e-mailadres info@elimkerk.nl. Na uw aanmelding ontvangt u een rooster zodat u weet wie u welke zondag komt ophalen.

Staat u niet op de passagierslijst, maar u wilt toch een enkele keer gebruik maken van de vervoersdienst? Ook dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Handig als het bijvoorbeeld glad, koud of nat weer is.